Comentaris del jurat en les fotografies presentades de la Cinquena Convocatòria

NombreAsociaciónJurado 1Jurado 2Jurado 3Totalcomentari jurat 1comentari jurat 2comentari jurat 3
Jose PecciGFRM66416Genial. Bon ús de la il.luminació i de l'estudi, per posar alguna pega, intentaria desenfocar o enfosquir el fons per que no es vegi el final de la tela, pero una foto genial.Retrat d'un nu amb bona composició central, la llum lateral a ras afegeix interès i desvia la mirada cap a la panxa i el rostre de l'infant. Que el personatge adult, no se li vegi el rostre treu una mica de connexió entre els dos personatges o espectador/imatge. *En ser una imatge d'estudi s'ha de tenir en compte que no es vegi el final del fons/cartolina del darrere.Imagen poética. Hubiera hecho un plano medio para centrar la expersión de la madre mirando al niño. Piensa un momento ¿los pies aquí son realmente importantes?
FRANCESC VALLDEORIOLA AFT66416molt bona, bon ús de la llum i crec que l'us del BiN es un acert en aquesta foto, felicitats.Imatge amb un punt d'interès clar, utilitzant la regla dels terços, dirigint l'interès de l'espectador utilitzant la llum directa i el desenfoco en el primer pla de la imatge. L'ús del blanc i negre ajuda al fet que no hi hagi informació de color i així centrar la mirada als personatges principals, sense distraccions.Bien. Buen tratamiento de la luz y buen encuadre. Vigila los elementos que no nos aportan (el medio cojín, la taza o la prenda encima del sofá)
Montse CasasGFM66315Genial! Molt bón ús del teleobjectiu i bon moment captat, felicitats.Cuidad con el ruido en la imagen. Por lo demás bien.
Cristina La HabaGFM66315Bon ús de la llum, bona captura! Sencilla però molt representativaUn tema recurrent que podria fer-se repetitiu, però en utilitzar un contrallum, ressaltant els perfils de les figures, dona una nova lectura, neta i interessant, reforçant les qualitats positives de la imatge utilitzen el B/N.Bien. Pero intentemos ser menos previsibles, ¿y si ese beso fuera en la espalda, en la mano..?
Vanessa SolerGFA64414Bona imatge, les textures de les mans en BiN sempre son un encert! Bon recurs el de mostrar als personatges amb fotos antigues.Imatge molt neta, amb bona composició, llegible. Sense excés d'informació.Bien. Buen uso de la luz. El blanco y negro es correcto. La composición está bastante bien, vigila un poquito los blancos.
Joan CaballeroAFR66214M'agrada el joc de natura-artificial i delicadesa-rudesa ben desenfocat el fons.Imatge molt neta i ben composta, amb punt d'interès clar, desenfoc de camp per ajudar la mirada a concentrar-se en el punt d'interès. Horitzó equilibrat ajuda a reforçar l'estètica minimalista de la imatge.Y si en vez de poner la planta en el centro, la disponemos en el encuadre más hacia la izquierda en una de las intersecciones de los 4/3?
Pere ArcoGFRM44513Bona reprsentació, en cuan a l'us del ByN li donaría mes contrat per no deixar-la tan grisa.Retrat amb bona composició, dona oportunitat a l'espectador de posar rostre al personatge, l'ús de blanc i negre (B/N) elimina possibles distraccions. Les robes de tonalitat més fosca fa que la mirada és centri en el rostre i les mans del personatge, llegint fàcilment la imatge.La idea es buena. Le faltaría contraste entre los blancos y negros ya que se encuentran empastados.
Quim PueyoGFRM55313Bon ús del ByN Lectura de la imatge senzilla, l'ús del desenfocament de camp afegeix interès a la imatge, bon ús del B/N, sense deixar la imatge plana. I centre d'interès reforçat pel desenfocament i la regla de terços, centrant la mirada de l'espectador a l'esquerra.Hubiera bajado más los blanco de la parte inferior derecha del encuadre. Por otro lado, hubiera jugado con el diafragma cerrándolo para que así, el perro estuviera más enfocado.
Ferran Juan BaruelGFRM53513bon contrat amb els colors dels caballs, bona imatge.Buena luz y buen encuadre. Hubiese dado un poco de contraste a la imagen.
Guillem Villaseñor Perez GFRM64313Imatge sencilla però molt efectiva, no hi ha cap element que distregui i crec que el ByN ha sigut molt bona elecció per aquesta imatgeIdea original. Compositivament amb poc interès, ja que el personatge principal i l'objecte estan cas alineat, i la imatge es llegeix molt de pressa.Está bien. Cuidado con el tratamiento de los blancos y con los muebles de las esquinas. Tenemos que intentar limpiar el encuadre de elementos que no nos aportan al resultado final.
JOSEP Mª PORTET AFT45413Magrada el contrat de llum càlida-llum freda que crea el cotxe, em centraría mes en el rostre de la noia, no fa falta mostrar el cotxe sencer, amb una porta ja s'entèn que es un cotxe i guanyes amb expressivitat del rostre que de tant lluny es perd molt.Idea original i imatge de baixa qualitat. Punt d'interès molt clar reforçat per l'ús de la regla dels terços, marcat per colors complementaris (freds (exterior del cotxe) /càlids (interior del cotxe)) i el rostre del personatge que és visible. * tècnicament, no és una imatge molt bona, però el que la fa interessant és precisament el soroll (segurament per l'hora en què està presa), i l'ús del colorBien. Vigila el encuadre. Hay ciertos elementos que o cortamos enteros o dejamos que salgan completamente (luces del coche)
Jana TerricabrasGFM55313Molt bon concepte, bona imatge, intenta fer-ho amb menys llum ambient i fes destacar més els personatges.Idea original. Bon ús de la llarga exposició. Els colors del fons podrien distreure massa a l'espectador, però donat que ha utilitzat el desenfocament fa que siguin més interessants les figures, dirigint la mirada cap a punt d'interès.Bien la idea. Bien la imagen. Quizá en blanco y negro el fondo no distraería y los protagonistas ganarían presencia.
Xevi Serra PratGFM55313Bon contrast, intenta apropar-te més al protagonista, ja que de lluny elements com la flor es perden una mica, però bon punt de vista i bon ús del BiNBona composició, facilita la lectura de la imatge de manera que l'espectador passa de llegir al personatge fins a l'objecte, seguint la mirada de la figura principal. Sense elements que distreguin al fons i l'ús de B/N deixa espai a l'espectador per llegir la imatge sense sobre-informació.Buen punto de vista. Buen encuadre. Cuidado con la excesiva claridad o HDR.
Ramon TrabalAFV55313M'agrada molt de recurs de les imatges d'arxiu, tant en primer plà com les desenfocades, potser li donaría més contrastBen composta, treballant el fons (molt important) donant context a la imatge i sense deixar res a l'atzar. El desenfoc de camp ajuda a centrar la mirada, però sense deixar de perdre informació al fons.Bien. Pero en blanco y negro hubiera funcionado mejor, prueba!. Cuidado con el encuadre y las articulaciones.
Xevi NavarroGFM63312molt nítida, bona captura de les expressións i ben colocats els elements. Arriscat tallar-li la cara al nen, però funciona bé.Buena luz. Si querías darle más protagonismo al burro que al niño, está muy bien encuadrado.
Xevi Serra FàbregasGFM34512bona imatge però crec que està tirada molt de lluny.Imatge molt simple, amb un únic punt d'interès, els colors harmoniosos fan que la mirada se centri directament a les figures, resultant una imatge molt fàcil de llegir. * A vegades no ens acostem a la figura i això deixa un personatge molt llunyà a la foto, sempre va bé tenir diverses imatges del mateix objecte des de diferents angles i aproximacions.Hubiera subido sólo un poquito más el punto de vista. Por lo demás muy bien. Buena imagen.
Quim BasagañaGFA52512bona captura, bon moment, bona imatge.Imagen bien resuelta. Buen encuadre y buen control de la luz.
Pere MirGFA64212Molt bona, clara i representativa, molt be.Vas por buen camino, pero, ¿Por qué no le das una vuelta a la idea? No seas tan descriptivo.
Laura RodriguezAFR54312Magrada molt com has captat el moviment, fa que la imatge quedi mes centrada en la verge, que es l'element important de la imatge i fa que el fons no distregui però creei una bonica textura i una sensació de moviment molt xulaBon ús de la tècnica de desenfoc de barrido (consisteix a seguir l'objecte mentre està en moviment, resultant amb el fons desenfocat i l'objecte enfocat). Bon punt de llum dirigint l'interès cap a la figura.Bien, pero cuidado con los blancos. El rostro de la Virgen está quemado.
Silvia Martin Fresneda GFRM35311bona imatge amb essència d'street photo, milloraría si poguessim veure els rostres dels protagonistes més d'aprop i de front, intenta no tirar tant de teleobjectiu per aquest estil de foto ja que perd una mica l'essènciaSegueix la regla dels terços, amb llum de tarda que aporta interès al color. Que els dos personatges adults, portin color complementari entre si, i a la vegada amb els colors de la natura, fa que la mirada de l'espectador vagi directe a ells i d'aquí segueixi cap a l'infant, seguint la mirada dels dos personatges. No hi ha elements que distreguin dins la imatge. *potser hauria estat més interessant fotografiar més a prop o que es pogués veure la mirada d'algun personatge, la cara i la mirada sempre aporten més informació a la imatge.En general bien. Hubiese eliminado ciertos elementos que distraen y no aportan (la farola, la piedra en primer término..)
MAGDA FRIGOLA AFT43411Bona imatge, jo centraría mes als personatges, pero en general molt bona.Cuidado con dejar aire en un lado y cortar mucho del otro. Buena imagen.
JOSEP Mª PÉREZ AFT44311li donaría una mica més de contrat, bona.Bon retrat compositivament, rostre de la figura fàcilment identificable. Bon ús de B/NLa imagen está bien. Quizá habría que bajar los blancos (los brazos están un poco quemados)
Eduard CrispiGFM44311molt nítida, crec que milloraría si tiresis a velocitats més lentes per veure el moviment i que fos més dinàmica la imatge.Cuidado con la luz, es muy dura. Encuadre bien.
Fina ClotetGFA44311sencilla però bonaLa luz es excesivamente dura. Prueba a disparar la misma imagen a última hora de la tarde.
Marc ArquéGFA63211Molt bona, bona elecció al desenfocar el rostre, pero fer que es vegi perfectament, molt bonaBien la luz. Intentaría ser menos gráfico.
Júlia ReguéGFA63211Arriscat el no mostrar rostres però efectiu ja que tenim un cel amb núvols que donen textura al fons i la expressió corporal dels personatges parla per si sola.Bona composició simetria en triangle, que reforça el gest dels personatges donant estabilitat. Falta de personalització a l'estar les figures d'esquena.Entiendo la idea. El encuadre no está mal, pero en el retoque la imagen se ha roto (excesivo ruido)
Bet ReguéGFA54211Molt plàna en cuant a il.luminació però bonica i tendre.Centre d'interès molt clar, reforçat per colors complementaris en la roba, que fan ressaltar els personatges del fons. L'edició fa que perdi textura i profunditat en la imatgeEl acting está bien. Te has pasado con el retoque, las pieles tienen que tener textura.
Esther TorresAFR63211Molt bona imatge, emotiva i emb bona cualitat llastima de la situació actual de les mascaretes que a tots com a fotògrafs ens afecta el fet que ens treguin mig rostre, però es inevitable i es per un bé major. Molt bona imatge!Si abres encuadre, la imagen se entiende mejor.
Pep VilaGFRM34310crec que li falta una mica de nitidesa a la imatge i potser la interacció amb un humà.Hay que intentar controlar los blancos y la calidad de imagen.
Ramon JolisGFRM44210molt bona captura de fauna, crec que està una mica desenfocada, però molt bona captura.Imatge ben trobada, és a dir que ha necessitat trobar el moment exacte en què els animals estiguessin col·locats. L'ús de B/N elimina possibles distraccions a l'espectador. L'edició deixa plana la imatge, ja que no té negres, és més una escalada de grisos a blancs i les branques "embruten" l'element principal.Buen encuadre. Imagen poética. Falta controlar luces y contraste.
Francesc HerviasGFRM43310bona captura, crec que guanyaria des de un altre punt de vista i retallant la imatge per que no es vegi el terra de la sala, que només sigui llibre, rosa i mans.Supongo que se le buscaba dar protagonismo a Sant Jordi, pero no hace falta jugar con la rosa y el libro, hay que ser más sutiles. Esta misma idea en blanco y negro, sin tener la rosa en primer plano (que no hace falta) también se hubiera entendido.
JAUME CARRASCO AFT23510Molts elements, intenta mostrar rostros per que es on es veuen totes les emocions. Imatge interessant perquè els colors freds del personatge contrasten amb l'ambient càlid de l'altar i compositivament segueix la regla dels terços.Es importante que cuando exista cierta arquitectura utilicemos tripode para que las líneas nos salgan rectas. Por lo demás bien.
ANTONI PAGÈS AFT43310Bona imatge, bon contrast i sencilla però bona.Bien. Cuidado con el encuadre en la parte superior izquierda.
CARMEN VILA AFT43310bona caotura de l'expressiò del rostre, en cara que hi ha milts elements has conseguit una imatge llegible, ben fet.Hay que cuidar un poco más el encuadre (ropa de la mujer). Y cuidado colocar tantos elementos en la imagen. Por lo demás, bien.
TONI ALCANTARA AFT43310Magrada el contrast i crec que el no mostrar el rostre en aquest ambien pot jugar al teu favor, igualment crec que haguès colocat al personatge mes en primer plàEl punt d'interès principal es perd amb el fons, ja que no és reforçat per cap element tècnic. I la figura a l'estar d'esquenes guia la vista de l'espectador cap al fons.Quizá le hubiera dado menos claridad. En general bien, pero cuidado con los blancos, queman ciertas zonas de la imagen.
Menci ColomerGFA33410Bona, dona-li més contrat al BiN per que no quedi tan grisa la imatge i escull un punt de vista mes baixMejoraría encuadre y tratamiento del blanco y negro.
Ana MeseguerGFA53210bona, intenta no tapar tant el restre de la persona ja que el fa mes dificil de llegirTrabajaría más el encuadre. No hay textura en la imagen.
Albert BassagañaGFA52310Magrada, intentaría disparar a una velocitat lenta per s¡veure el moviment del personage i que jugui mes amb el missatge del graffitty. Vigila el encuadre. Bien la imagen pero me falta luz.
Joan RodriguezAFV53210Bona, el fons amb gent fa que distraigui una mica però bona.¿Por qué no subes un poco la cámara para que así nos fijemos en la caricia? La parte inferior de la imagen, no nos cuenta nada y en la parte superior están pasando muchas cosas que se cortan porque no está bien encuadrado.
Jordi BartesAFR25310La imatge està massa moguda, compte amb el simbolime, ja que moltes vegades es important en les imatges i s'ha de saber el que s'està representant en cada punt.L'ús del desenfoc dóna un interès afegit a la imatge, que d'altra manera es faria repetitiva. Bona composició amb la regla dels terços, i els colors vermells reforcen la relació entre el fons i la figura.Bien, pero no te pases con la claridad y el contraste.
Josep Portell De MoraAFR53210Imatge divertida i emotiva, intenta centrar més als personatges, ja que la nois queda tallada per la esquerra i el noi en comparació té molt espai a la dreta, o talles els dos donat més protagonisme al nen o dones espai als dos i crees una composició igualada amb el 3 personatges.Bien el blanco y negro, pero cuidado con los blancos y el encuadre (cortas a la mujer)
MIQUEL MATAVACAS AFT4329imatge sencilla però efectiva, una mica plana de llum.La imagen se entiende bien. Uso de la metáfora bien también. Abriría encuadre.
Santi TerricabrasGFM4329Sencilla però bona, bon centrats tots el elements.Cuidado con el encuadre y el inicio de la oreja del niño. Buen tratamiento de la luz.
David FajulaGFA3429Magrada el color general de la imatge amb tos blaus i tronjes, crec que has abusat una mica del macro ja que el propi candau que es el protagonista queda desenfocat¿Dónde está en el enfoque?
Tere MarcosGFA3339sencilla però bonaFalta luz. Mejoraría el encuadre. La idea está bien.
Eva MaestreGFA4329Bon concepte, potser una mica plana de llum, i el fet de tallar el rostre crec que funciona.Idea original. L'ús del desenfocament en primer terme desconcerta i aparta l'atenció de la figura principal. No hi ha llum que acompanyi ni reforci els gesto, i el tall dels rostres impersonalitza als personatgesOk la imagen, la entiendo. Pero no tiene luz. Existen demasiados elementos en ella.
Sergio EscribanoGFA3429crec que l'angle de la fotografía podria millorar, potser apropan-te mes i retallar les cames.Te falta buena luz.
Sergi PerezGFRM3328crec que la imatge guanyaria ir poguissim veure els ulls de la dona i el blanc està massa cremat (pot ser la meva pantalla)Compositivament, compleix la regla dels terços, cosa que enfoca la vista al personatge de la dreta, i l'ús de B/N deixa una lectura més fàcil de la imatge. El fet de que al personatge en primer pla i enfocat no li podem posar rostre/expressió (perquè està d'esquena) i al personatge del fons, que es troba de cara a càmera, no es pot identificar, deixa la imatge fluixa, sense interès, i molt ràpida de llegir.La idea está bien, pero creo que la abuela ganaría mayor protagonismo colocada de perfil o de lo contrario, desenfocarla a ella y enfocar al sujeto del segundo plano.
Paloma VillaseñorGFRM2428bon concepte però l'ediciós sobre tot en el mur es millorable.Idea original, la simetria dona un toc interessant a la imatge, l'enfosquiment deixa molt clar el perfil dels personatges. El fet que la paret sigui vermella i en format horitzontal deixa molt espai als marges amb informació (maons) que no aporten interès a la fotografia i els perfils deixant de ser interessants/els protagonistes de la foto.Hay veces que tenemos que intentar ser más metafóricos. El espectador tiene que poder desarrollar en su cabeza el concepto, en vez de ponérselo fácil. El espectador tiene que sentirse útil.
Mireia Arnau MasGFRM3328Bon concepte, intenta enfocar la imatge desde un altre plà per que no quedi tan estàtica, pot ser una mica des d'adalt. O centran-te mes en alguns elements com les mans i desenfocant l'acció dels cossos.Alguns elements no acaben de funcionar. El desenfoco de la imatge no és suficient perquè l'espectador se centri en un lloc en concret. No hi ha connexió entre els dos personatges o personatges/càmera, ja que ni es miren entre ells ni miren a càmera, ni l'espectador els hi veu el rostre. Identificar els rostres és una part essencial quan es fan retrats, perquè l'espectador pot identificar-se amb els protagonistes de la imatge. Les mans són una gran part de com ens expressem, el fet que a la imatge s'hagi decidit agafar pel canell al personatge femení, reforça la falta de connexió entre ells. És una idea original, personalment trobo que és un tema difícil de retratar, és molt fàcil que la incomoditat de la parella (a l'hora de ser fotografiat en un moment íntim) es transmeti a través de la imatge.Buena luz lateral. Cuidado con el encuadre en la parte superior.
JOSEP HOMS AFT3328Bona carectarització, pero molt plana de llum.Buena luz. Hubiera abierto un pel más el encuadre.
Pep RedortaGFM3328No s'entèn bè l'acció que s'està duent a termeSobre informació de textura i color, fa que costi de llegir la imatge, i el centre d'atenció perd interès, tot i que estigui utilitzant la regla dels terços.La luz no acompaña, pero la idea está bien.
Silvia BallesterosGFM3328M'agrada la monocromia conseguida però crec que falta contrat i nitidesaIdea original. Falta de llum per fer les figures més interessants, costa d'identificar les cares. L'ús de llum a ras vermella dona interès a la imatge. Bon enquadrament.Le falta luz. La idea está bien.
Joan PousGFA3328Bones expressions facials, imatge molt poc definidaCuidado con el darle excesiva claridad a las imágenes. Encuadre bien
Alba LópezGFA3328bon contrast, intenta centrar la imatge al passadís i que es vegin mes d'aprop les cares dels nuvisHay que tener cuidado con empastar los negros y la excesiva claridad.
Albert RodriguezAFV3238Bé però falta nitidesaVigila el encuadre y las dominantes azules.
Josep MusachsAFV4318Bon efecte el del foc, crec que tè massa grà la imatgeTe salen halos del brazo que hay que corregir. Por otro lado el fuego también tiene tonos rojizos, no sólo amarillos, vigila.
Xavier FediAFR4228Bona imatge, crec que li falta una mica de nitidesa i de contrat, bona elecció el no mostrar rostres i centrar-te en l'acció ura i dura, que moltes vegades parla per ella sola.Hubiera buscado otro encuadre. Funciona bien en blanco y negro pero le falta contraste, está empastada
Albert PalauAFR4228Un punt ve vista molt curiós, capta bé la textura del terra però no tant l'acció dels personatges. Crec que si poguiesis fer que possin d'un altre manera seria una gran imatgeEl naranja distrae, prueba a ponerla en blanco y negro. E intenta poner más recta la cámara (sin que se te caiga del balcón)
Gabriela Arderiu GFRM2237La manera d'encaixar la imatge crec que no es la mes acertada ja que al inclinar-la d'aquesta maera sembli que caigui tot cap avall.Idea original. Compositivament, no té un punt d'interès molt clar, l'horitzó desequilibra la imatge sense que hi hagi un element que faci de "contrapès".Imagen bien resuelta. Quizá le hubese dado mayor protagonismo a los pies. Pero bien.
MIQUEL JUTGLAR AFT4127bona imatge, crec que li falta una mica de foco, jo hem centraría mes en la mirada de la noia.Los colores fuertes distraen. La imagen en blanco y negro ganaría
JOSEP Mª PUIGDOMENECHAFT3227Intentria que el noi mirés de front a la cámara.Hubiera jugado más con el encuadre.
Mireia BurdóGFA3227Bona , però hauries d'haver-te apropat més, pot ser inclùs veure la pantalla del telèfon per veure les dos imatges i jugar mes amb aquesta dualitat.Buena luz. Buen encuadre. Le hubiera dado una vuelta a cómo mostrar la idea.
Maria CullellGFA2327els efectes crean un estil filtre d'instagram que no afavoreix a la imatgeMejorar el tratamiento del blanco y negro, el foco y la velocidad.
Eudald TeixidorAFR3227Una mica plana de llum la imatge, ves en compte amb els peus, tallar-los o deixar-los tan el marge de la imatge crea un efecte estrny, aquest tipus de fotografía a una hora con cuan es pon el sol, guanyaría molt més.Bona composició, el punt d'interès col·locat en la regla dels terços, tot i així la informació que ens dona el color, fa que pesi més i, per tant, l'espectador dirigeix la mirada cap al camp verd, perdent com a punt d'interès les figures. Amb llum plana que no ajuda el centre d'atenció.Cuidado con los pies en el encuadre y las lineas que son rectas y se muestran torcidas (poste de la luz)
Xevi Arimany MuñozGFRM3216bon moment, crec que si la haguessis captat desde radere, per veure directament els ulls del gat guanyaría moltQuizá hubiera intentado realizar otro encuadre. La vestimenta distrae y le quita protagonismo al gato
Jordi ArumiGFRM2226Bon concepte, retallaría la imatge per captar mes textura de l'arbre i no tant paisatge que distreu del personatge principal.Segueix la regla dels terços, tot i que el personatge es perd amb el fons, ja que no hi ha cap element que el faci ressaltar.Entiendo la imagen, pero debemos intentar ser menos previsibles y más metafóricos.
Esther Munuera GFRM2226Crec que hi ha molts elements que distreuen de l'acció principal i no s'acaba d'entendre be, intenta donar mes protagonisme als personatges aillantlos més entre la multitud de gentCon tantos elementos es muy difícil leer y entender la imagen. A veces menos es más.
Aleix CusíGFA2226El cel està massa cremat i intenta centrar mes els elements per que sigui mes atractiva la imatgeNo tenemos buena luz. La imagen es demasiado evidente.
Esteve MaestreGFA2226Massa elements que fan que la imatge sigui molt dificil de llegirHay demasiados elementos que distraen (me he fijado antes en la correa roja que en los perros). Menos es más.
MªJosep FernandezGFA3216Els fa un efecte estrany als cabells, crec que es el canvi de fons, que els hi deixa un aura extranya.No te pases con el retoque, el fondo está empastado y los niños tienen la mitad del pelo sin seleccionar…
Francesc Joaquim GarciaGFA3126Bona imatge però falta foco i està massa plana de llumEl desenfocament sempre ha de tenir un propòsit, o una raó al darrere.¿Dónde está el foco?
Marc SellésAFV2316Crec que està massa plà de llum, al ser u bodegò es podria haber jugat una mica més amb algún tipus de llum extra.Bona composició. Falta d'elements que donin suport a l'element principalSi subes el punto de vista y cierras encuadre colocando la figura en una de las intersecciones de los 4/3 la imagen funcionaría mejor.
Núria PladevallAFV2226Em falta alguna cosa, crec que la rossa sola es queda pobre con a imatgeEncuadre demasiado cerrado
Belén ValverdeAFR3216Massa lluny la imatge, se que amb animals es mes complicat pero l'efecte del tele em separa de l'acció. No hay información, derechea el histograma, la imagen está apagada. Y cuidado con la claridad.
Quim PugèsAFV2215Masses elements a la mateixa imatge, intenta centrar-te més en un sol element i un sol personatge.Hay demasiados elementos que distraen, no te pases con la claridad